לקוחות חוזרים שווים יותר ממה שאתם חושבים - כך תגדילו את הערך שלהם
רכישת לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן הפכה יקרה מאוד ומותגים מחפשים דרכים חדשות כדי לשמור על המכונה עובדת. אבל מה אם נגיד לכם שרוב הכסף כבר נמצא אצלכם?
רכישת לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן הפכה יקרה מאוד ומותגים מחפשים דרכים חדשות כדי לשמור על המכונה עובדת. אבל מה אם נגיד לכם שרוב הכסף כבר נמצא אצלכם?
וואלה מלווה את האמן הבינלאומי גיל גורן ואת איש האקסטרים נבות ברונובסקי במסע אמנותי אל תוך החיים פנימה לאורך כביש 66 ההיסטורי: 2600 מייל (4000 ק"מ) בוואן שהוסב למגורים, משיקגו ללוס אנג'לס, במסע לאמריקה שנשכחה מאחור
גיל שגיב, המשתתף ב"דעת מומחים" בוואלה! שיווק ודיגיטל, הוא סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ופיתוח עסקי בחברת AIG. בן 48, נשוי לגליה ואבא של אדם ורות.
בעוד שנדמה כי בג'ונגל של עולם השיווק והפרסום אנשים מוכנים לטרוף זה את זה ולשחוט פרות קדושות בשביל ניצחונות קצרי מועד, סת' גודין מציע גישה אחרת שמקדשת מקצוענות, יושרה וערכים, וכדאי לכם להקשיב לו
אלון מוליאן, מנכ"ל משרד הפרסום Twisted פרסם פוסט התוקף את העיתונאית הוותיקה המסיימת את תפקידה, ענת ביין, והטיח בה האשמות מקצועיות ואישיות. הטקסט "נטול כפפות" וכזה היכול לגרום לנו לנוע באי נוחות - אבל איך הקהילה בחרה להתמודד עם זה?
מישל התחילה את הראיון בבקשה שיהיה "חד, חלק וקצר". אסף לסנר, סמנכ"ל השיווק של smoove, הסביר מצידו איך מי שמחפש קיצורים נשאר עם לידים שהלכו לפח. ראיון שהתחיל שפוי, על טעויות שעושים אלו שלא מנצלים את האוטומציה.
שאלנו את תומס ווייזנר מ-Make, איך הוא היה מגדיר את התרומה המשמעותית יותר של Marketing Automation לשיווק מודרני ולביזנס בכלל. הוא ענה תשובה קצרה ועניינית, עם דוגמה. אתם מוזמנים להסכים או להוסיף.
אנשי השיווק המודרני נדרשים לתמרן היטב בין מספר רב של ערוצי דיגיטל, בשוק שבו רצונות הצרכנים משתנים לעיתים מיום ליום. אביחי בן צור מציג 5 כלים שבעזרתם לא רק תזרקו הערה חכמה בישיבת הצוות הבאה, אלא תוכלו גם להגיב לתחרות או להקדים אותה.
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כנס האוטומציה הראשון מסוגו התקיים בהיכל שלמה, ואנחנו שלחנו את מישל ויינר לבדוק אם באמת יש שם מוחות שצריך לחלוב מהם ידע, או שהעיקר היה האוכל. צפו כדי לגלות מה התשובה.
מנהלי שיווק אוהבים לדבר על בידול, על חדשנות, טכנולוגיות עתידיות, על הרגלים ועל פסיכולוגיה של צרכנים בשנים הבאות. אבל בפועל, נדמה שאנחנו שוקעים בתחרות, ואולי מפספסים הזדמנויות לשנות את השוק, או להרחיב אותו. דרור בהט על איך מנצחים רוטינה שיווקית.
המוזיקה בSpotify, 'חיות כיס' או 'שיר אחד' בדרך לעבודה, במשרד, בבית, בחדר הכושר או בזמן הנהיגה הופכים לתשתית למשווקים. הזינוק בהאזנה למוזיקה בסטרימיניג ולפודקאסטים שהפכו להיות דומיננטיים בחיי כולנו פתחו צוהר לפגוש את הצרכנים הנכונים בסיטואציות אחרות.
מותגים רבים מיקדו את פעילות הדיגיטל בהשגת נתונים רבים ככל הניתן על גולשים ולקוחות פוטנציאליים, ולאחר מכן בתחזוקתם, עדכונם ומינופם לטובת פרסום רלוונטי אל אותם קהלים. השיטה הזו נשחקת בעקביות. ניר מלמוד שאנחנו מעריכים - מציע להתמקד בדברים אחרים.
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
אז אנחנו באוויר ואתם נהנים מההפקר: זה המקום לבקש מאיתנו לדבר על קמפיין, מותג, פרסונה, וכל הנושאים שמדגדגים לכם ולא תמיד היה את מי לשאול. אנחנו כבר נחליט אם זה ייכנס כמאמר כתוב, כאייטם לתוכנית האולפן, או כשילוט על אריזה של יוגורט. מלאו כאן מה שיושב עליכם.